Pagina's

woensdag 18 februari 2015

Vondst 5, een Art Deco broche!

art deco broche

Een art deco broche?

Zo dat is een grote broche! Mooie vormgeving, niet duur, goed van kwaliteit dus maar gekocht... Maar is het wel wat? Aangekocht zonder enig idee te hebben van het soort materiaal. Ik kon helaas ook niet zo snel een merkje ontdekken voor zilver of iets dergelijks.. Deze broche lag in een vies bakje met allerlei ander rommel. Wat je dan doet? Vragen naar de prijs.. Vergeet niet altijd de sluiting te controleren voordat je een sieraad koopt. De prijs viel gelukkig erg mee...

Gekocht voor: 2,00 euro!

Wat heb ik gekocht?

Deze aankoop was meer een snelle impulsaankoop. Eenmaal thuis kon ik het sieraad gelukkig wel weer mooi oppoetsen, eigenlijk ben ik er nog steeds niet achter of het een item origineel uit de tijd is, maar de vormgeving is mooi en klopt. Daarnaast ben ik tevreden over hoe de broche er na zijn poetsbeurt uit is komen te zien (heb gewoon zilverpoets gebruikt), het is werkelijk een plaatje. Mooie glans en de ''stenen'' in het midden zijn gigantisch.

Wat is het waard?

Art deco is hot, veel mensen vinden de stijl mooi en hebben er geld voor over. Deze broche heeft een waarde van ongeveer:

Waarde: 25 - 30 euro!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten